![demo-attachment-3350-Rectangle-671 demo-attachment-3350-Rectangle-671](https://zaccel.ir/wp-content/uploads/2021/01/Rectangle-671.png)
فرآیند شتاب دهی
![6](https://zaccel.ir/wp-content/uploads/2021/12/6.png)
![8](https://zaccel.ir/wp-content/uploads/2021/12/8.png)
![demo-attachment-1603-close-up-of-female-hands-using-smart-phone-while-PWQR3QP@2x](https://zaccel.ir/wp-content/uploads/2020/12/close-up-of-female-hands-using-smart-phone-while-PWQR3QP@2x.png)
۱.
ثبت ایده و ارزیابی مقدماتی
- ۱اعلام فراخوان سراسری و جذب ایده
- ۲ غربالگری مقدماتی طرح ها توسط تیم داوری
- ۳عقد قرارداد محرمانگی ما بین شتابدهنده و تیم استارتاپی
- ۴ارزیابی ثانویه تیم داوری به جهت راهیابی تیم استارتاپی به شتابدهنده
- ۵تعیین مرحله رشد ایده توسط تیم شتابدهنده
- ۶ورود تیم های برگزیده استارتاپی به بخش پیش شتابدهی
۲.
پیش شتابدهی
- استقرار تیم استارتاپی
تعیین مرحله رشد ایده توسط تیم شتابدهنده
- برگزاری دوره ها و کارگاههای تخصصی و کمک به تیمهای استارتاپی جهت تکامل ایده و طرح
- ارائه مشاوره ها و خدمات تخصصی به تیم های استارتاپی برای تکمیل طرح کسب و کار
- ارزیابی تیمها برای ورود به مرحله شتاب دهی
۰
%
مشتریان خوشحال
۰
+
سال تجربه
K
۰
مشتری
![1''](https://zaccel.ir/wp-content/uploads/2021/11/1-1.png)
![2](https://zaccel.ir/wp-content/uploads/2021/11/2.png)
![demo-attachment-1854-sean-pollock-PhYq704ffdA-unsplash](https://zaccel.ir/wp-content/uploads/2020/12/sean-pollock-PhYq704ffdA-unsplash.png)
گزینش
۸۰%
فراخوان عمومی
۷۰%
شتاب دهی
۹۰%
پروژه های موفق
۷۵%
۳.
شتابدهی
- عقد قرارداد و تامین یا مشارکت در تامین سرمایه اولیه مورد نیاز تیمهای استارتاپی
- کمک به تولید محصول اولیه
- انجام فرآیند بازاریابی و جذب مشتری برای محصول یا دانش فنی تولید شده
- تسهیل و تسریع فرآیند اخذ مجوز
![4'](https://zaccel.ir/wp-content/uploads/2021/11/4.png)
![3''](https://zaccel.ir/wp-content/uploads/2021/11/3-1-237x237.png)
![demo-attachment-1603-close-up-of-female-hands-using-smart-phone-while-PWQR3QP@2x](https://zaccel.ir/wp-content/uploads/2020/12/close-up-of-female-hands-using-smart-phone-while-PWQR3QP@2x.png)
۴.
پسا شتابدهی
- ۱کمک به راه اندازی خط تولید و یا فروش دانش فنی
- ۲ارائه مشاوره ها و خدمات تخصصی به تیم ها برای ورود به بازار
- ۳پایدارسازی کسب و کار ایجاد شده
- ۴پیگیری و نظارت مستمر بر عملکرد اجرایی و روند توسعه کسب و کار